مجهز کردن اتاق کنفرانس دارای پیچیدگی خاص خود است و  همان‌طور که احتمالا می‌دانید اتاق کنفرانس به تجهیزات مختلفی و متعددی نیاز خواهد داشت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها صندلی است. مهم‌ترین نکته‌ای که یک صندلی باید داشته باشد راحتی و دوام می‌باشد و البته نکات دیگر مهمی نیز وجود دارند که توجه به آن‌ها می‌توانند موجب شود بتوانید بهترین صندلی برای اتاق کنفرانس را انتخاب و خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با این نکات آشنا شوید.

فاکتورهای مهم انتخاب بهترین صندلی برای اتاق کنفرانس

داشتن یک جلسه خوب با انتخاب و استفاده یک صندلی ارگونومیگ اداری خوب آغازمی‌شود. این اصل بسیار مهمی است که اغلب شرکت‌ها به آن بی‌توجهی می‌کنند. به عبارتی ساده‌تر صندلی‌های کنفرانس در صورتی که طرح و ظاهری نامناسب داشته باشند علاوه بر اینکه موجب ایجاد ناراحتی می‌شوند باعث ایجاد تصویر بدی از کسب‌وکار شما نیز خواهند شد‌. در ادامه فاکتورهای مهمی در زمینه انتخاب بهترین صندلی برای اتاق کنفرانس را معرفی می‌کنیم.

قابلیت تنظیم

بهترین صندلی برای اتاق کنفرانس باید دارای قابلیت تنظیم باشد. در زمان انتخاب صندلی برای اتاق کنفرانس به دنبال انواعی باشید که بتوانند با انواع بدن و سایز‌های متفاوت تنظیم شوند. در این بین قابلیت تغییر ارتفاع صندلی برای اشخاص مختلف از مهم‌ترین ویژگی‌ها به شمار می‌رود.

ماندگاری

با این وجود که مواد باکیفیت عمدتا قیمت گران‌تر هستند اما اغلب ارزش سرمایه‌گذاری دارند‌، چرا که دیگر نیازی نخواهید داشت تا در طی فواصل زمانی کوتاه اقدام به تعویض مبلمان اداری خود کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم برای خرید بهترین صندلی برای اتاق کنفرانس موردی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شده و همچنین ماندگاری بالایی داشته باشد.

راحتی

جلسات کاری عمدتا بین یک الی دو ساعت و گاهی بیشتر طول می‌کشند. از طرفی کنفرانس‌ها عمدتا طولانی‌تر هستند. به همین دلیل ممکن است نشستن به صورت مدت زمان طولانی باعث ایجاد خستگی و یا اختلالات اسکلتی-عضلانی از جمله کمردرد و یا گردن درد شود‌. این امر همچنین می‌تواند به صورت منفی بر روی تمرکز افراد اثر بگذارد. به همین دلیل توصیه می‌شود در زمان خرید بهترین صندلی برای اتاق کنفرانس نوعی را انتخاب کنید که علاوه بر ایجاد راحتی، قابلیت تنظیم نیز داشته باشند و بدین گونه راحتی و بهره‌وری را به حداکثر برسانید.

مکانیسم حرکت

تکان خوردن اشخاص در زمان جلسات، اغلب به عنوان از دست دادن توجه و یا علاقه در نظر گرفته می‌شود. با این وجود تحقیقات نشان می‌دهد که بیش از حد تکان خوردن اشخاص در زمان جلسات ممکن است رفتاری ضروری برای کمک کردن به تفکر موثر و پردازش اطلاعات باشد. به همین دلیل در این زمینه می‌توانید از صندلی‌هایی استفاده کنید که دارای چرخ‌ باشند، چرا که این نوع صندلی‌ها حرکت کردن را ممکن می‌سازند. بنابراین در صورتی که انعطاف‌پذیری در اتاق کنفرانس دارای اهمیت بسیار زیادی برای شما باشد بهتر است که صندلی‌های چرخ‌دار را انتخاب کنید.

از آن‌جایی که امروزه صندلی‌های‌ اداری مختلفی وجود دارند لازم است تا در زمان خرید بهترین صندلی برای اتاق کنفرانس به سراغ انواعی بروید که دارای ویژگی‌های ذکر شده در این مطلب باشند و البته همچنین فروشگاه مورد نظر شما دارای اعتبار و ارائه دهنده با کیفیت‌ترین صندلی‌ها باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *